دسته‌بندی نشده

هدفون Heylou X1 2023 معرفی شد

 

هدفون Heylou X1 2023 معرفی شد
Heylou به تازگی از هدفون جدید X1 2023 خود رونمایی کرده است که اکنون در پلتفرم های مختلف تجارت الکترونیک با قیمت جذاب تنها 119 یوان (16 دلار) در دسترس است. در مشخصات فنی، این هدفون‌ از درایور 12 میلی‌متری بهره برده شده و شامل جدیدترین فناوری بلوتوث 5.3 می شود، که نویدبخش اتصال یکپارچه و پایدار برای تجربه شنیداری پیشرفته‌تر است.

هدفون دارای طراحی نیمه داخل گوش بوده، در حالی که کیس شارژ با یک چراغ نشانگر دایره ای منحصر به فرد که درگاه USB-C را در پایه آن احاطه کرده است، متمایز می شود. یکی از ویژگی های برجسته Heylou X1 حذف نویز تماس ENC آن است که تضمین می کند مکالمات شما واضح و بدون نویز پس زمینه ناخواسته باقی می مانند. دکمه تنظیم مجدد به راحتی می‌افزاید و امکان تعویض سریع دستگاه را در صورت نیاز فراهم می کند.

این هدفون همچنین برای پاسخگویی به نیازهای یک سبک زندگی فعال مجهز شده و دارای استاندارد IPX4 ضد آب است که در برابر پاشیده شدن و رطوبت سبک محافظت می کند. کنترل‌های لمسی حس راحتی را اضافه می‌کنند و به کاربران اجازه می‌دهند موسیقی و تماس‌های خود را بدون دردسر مدیریت کنند. کیس شارژ همراه که دارای باتری 300 میلی آمپر ساعتی است، قدرت کافی برای نگه داشتن هدفون جهت استفاده فراهم می کند. هر هدفون دارای یک باتری 35 میلی آمپر ساعتی است که تقریباً 5.5 ساعت پخش با یک بار شارژ را ارائه می دهد. با کیس شارژ، کل عمر باتری به 24 ساعت افزایش می یابد.

هدفون Heylou X1 2023 از راه رسید
در اخباری مرتبط شیائومی میکس فولد 3 در 14 آگوست رونمایی خواهد شد. همانطور که از نام آن پیداست، این سومین گوشی تاشو این برند خواهد بود. در حالی که تنها چند روز به عرضه باقی مانده، این شرکت مشغول افشای مشخصات کلیدی دستگاه است. تاکنون، شیائومی جزئیات کلیدی در مورد صفحه نمایش تاشو و عمر باتری Mix Fold 3 را فاش نکرد.

شیائومی فاش کرده که Mix Fold 3 مجهز به صفحه نمایش 8.02 اینچی AMOLED تاشو با وضوح 2K، نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 2600 نیت است. به گفته لی جون، بنیانگذار و مدیر عامل شیائومی، زمانی که یک تصویر سفید به طور مداوم بر روی صفحه نمایش داخلی با روشنایی 500 نیت نمایش داده می شد و صفحه نمایش تا زمانی که خاموش می‌شد بیش از 8 ساعت طول می کشید. این یعنی نسبت به نسل قبلی 20 درصد عمرباتری بیشتری دارد.

به گفته شیائومی، Mix Fold 3 دارای عمر باتری یک و نیم روزه است. این امر از طریق ادغام یک سیستم باتری دو سلولی و تراشه های Xiaomi Surge به دست می آید. این برند هنوز ظرفیت باتری دستگاه را فاش نکرد. با این حال، گزارش‌های قبلی ادعا کرده بودند که باتری 4800 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سیمی 67 وات و شارژ بی‌سیم 50 واتی همراه است.

Mix Fold 3 اولین گوشی تاشو این شرکت خواهد بود که دارای دوربین چهارگانه با بهینه‌سازی‌های لایکا است. دوربین اصلی آن 50 مگاپیکسلی خواهد بود، اما مشخص نیست که سنسور دوربین سونی IMX989 یا IMX800 را به عنوان دوربین اصلی دارد. سیستم دوربین همچنین شامل یک دوربین تله فوتو پریسکوپ می شود.

دیدگاهتان را بنویسید